zondag 24 april 2011

De Lage Landen schildercompetitie :P

De voorrondes -.-
Daar zit je dan, in de trein op een rustige zaterdagochtend. Op naar Eindhoven XD
Na wat zoeken toch nog de GW gevonden en daar begon het.
Nadat ik m'n mini had ingeleverd, zag ik de concurentie...
Fuuuu, daar gaat m'n kans. Maar toen bleef ik bij de Single 40k mini als 3de over...
Ok, dan maar naar Amsterdam toe voor de finale :D

De finale 0.0
Paar weken later, en dan nog op een zondag ochtend op het treinstation staan...
Ik had m'n weekend anders ingedeeld dan dit :P
Maar toen kwam ik in Amsterdam aan en ging ik zoeken naar die GW.
Paar uur later heb ik hem dan eindelijk gevonden -.-
Ik schreef me weer in en zag toen al de concurenten naar binnen komen.
Ik wist toch al dat ik niet ver kon komen, maarja :P
Nu heb ik gezien hoe goed hun zijn en dat geeft me weer motivatie beterder te worden ^^

Maar hier is m'n entree XD





Nu iets leuks verzinnen voor volgend jaar XD

(oja hij is een beetje stoffig geworden)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten